Wikia

Yliaster betekent letterlijk "de eerste chaos in het begin van alles" en is een groep van Star Guardians die als doel lijken te hebben, vrede op de wereld te brengen.

Als we Rex Goodwin mogen geloven, begon deze organisatie ongeveer 3,000 jaar geleden. Iedereen die hun loyaliteit aan Yliaster hebben gezworen zitten hoog in allerlei raadgevende en leidende organisaties, waaronder nu ook Sector Security. Ookal bezweert Rex Goodwin dat de doelen van Yliaster alleen maar op de mensheid zijn gericht, geloven sceptici daar niet in en mensen zoals Divine geloven dat ze eerder de Crimson Dragon gebruiken voor dominatie over de aarde.

Rex Goodwin leid de organisatie gedurende het eerste en tweede seizoen in de vorm van Sector Security. Ze zijn verantwoordelijk voor het organiseren van de Fortune Cup en gebruiken het om de Signers naar buiten te lokken en te verenigen, wat hun zou helpen in het verslaan van hun rivalen, de Dark Signers. Ze hebben ook enige affiliteit met Professor Fudo.

Placido`s groepEdit

Begin seizoen 2, maken we kennis met drie mysterieuze individuën, Placido, Jose en Luciano. Placido lijkt de baas te zijn van deze groep. In hun eerste ontmoeting met Lazar vlakbij een mysterieuze steen die uit de ruimte is komen vallen, maken ze zich kenbaar als de nieuwe bazen van Sector Security.

Around Wikia's network

Random Wiki